Onze opdrachtgever is een middelgrote gemeente in Noord-Holland waar veel veranderingen hebben plaatsgevonden de afgelopen jaren. Er zijn regionale verbanden opgestart en zaken opnieuw ingedeeld, zowel functioneel als procesmatig. Resultaat is een frisse en proactieve afdeling met veel interactie tussen de verschillende beleidsterreinen.
Door uitval van de huidige teamleider is men momenteel op zoek naar een Teamleider Zorg & Veiligheid. Het gaat om een project van 32-36 uur pw, maar 24 uur pw is ook bespreekbaar. Een opbouw in de uren is mogelijk. Het gaat om minimaal 4-6 maanden.
Functieomschrijving
Je geeft direct leiding aan een team van ongeveer 20 medewerkers. Het team richt zich op complexe meervoudige hulpvragen maar ook zaken als overlast, radicalisering etc. Hierin wordt nauw samengewerkt met andere collega’s maar ook met externe partijen en regionale organisaties.
Verder is er momenteel een pilot gaande waarbij de hulp op een integrale wijze wordt verleend, hierin speel je een belangrijke rol.
Verder ben je actief in het verder verbeteren van de samenwerking met alle betrokken partijen in de keten van zorg en veiligheid.
Neem gerust contact op voor meer gedetailleerde informatie.
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een interimmer met leidinggevende ervaring bij gemeenten. Je hebt aantoonbare affiniteit ogv zorg en/of veiligheid. Je weet goed de verbinding te leggen tussen beleid en uitvoering. Je bent een strateeg maar hebt ook een hands-on mentaliteit. Je legt graag verbinding en bouwt relaties graag verder op en uit.
Graag reacties inclusief tarief en beschikbaarheid.