Onze opdrachtgever is een middelgrote gemeente in Zuid-Holland. Het is een gemeente waar momenteel veel veranderingen plaatsvinden, oa op het gebied van de organisatie-indeling, pilots, bijzondere projecten etc. Actieve gemeente met zeer uiteenlopende en leuke ontwikkelingen.
Door het uitvallen van de huidige teammanager is men momenteel op zoek naar een Interim teamleider voor het bestuurssecretariaat. Het gaat om een functie van 24-30 uur pw voor minimaal 6 maanden.
Functieomschrijving
Het bestuurssecretariaat bestaat momenteel uit ongeveer 15 medewerkers verdeeld over zowel de lijn als overige delen van de organisatie. Allen vallen echter binnen dit team.
Vanuit je rol geef je dagelijks leiding aan het team inclusief alle HR taken. Momenteel is er veel onrust en onvrede in het team. Het is aan jou om dit goed in beeld te krijgen en vervolgens de rust en het vertrouwen in het team weer terug te laten keren.
Kortom, een stevige klus.
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een interimmer met relevante gemeentelijke interim ervaring. Je hebt voldoende ervaring als leidinggevende en weet goed rust te krijgen in teams. Wij zoeken een stevige leidinggevende die ook mensgericht is.
Om goed binnen deze gemeente te passen heb je ook een no-nonsense mentaliteit.
Graag reacties inclusief beschikbaarheid en tarief.