Onze opdrachtgever is een middelgrote gemeente in Zuid-Holland. Het is een gemeente waar momenteel veel veranderingen plaatsvinden, oa op het gebied van de organisatie-indeling, pilots, bijzondere projecten etc. Actieve gemeente met zeer uiteenlopende en complexe (her)ontwikkelingen.
Ook op het gebied van verduurzaming is men zeer actief en is het doel om in 2050 een klimaat neutrale stad te zijn. Hiervoor is een team in het leven geroepen dat inmiddels uit ongeveer 20 mensen bestaat met een gemêleerde samenstelling en nog steeds groeiende is.
Momenteel zit men in de fase dat men een projectleider zoekt die de gemeentelijke/lokale aanpak isolatie gaat opzetten en uitrollen. Dit is een project voor 16-24 uur pw, voor minimaal een jaar.
Functieomschrijving
Je stuurt het projectteam aan en ontwikkelt mede de integrale gebiedsaanpak. Hieruit zal het te formuleren plan van aanpak volgen . Hierin schakel je met alle betrokken in- en externe partijen zoals bv de woningbouwverenigingen, VVE’s, bewoners etc. Je stelt het wijkuitvoeringsplan op en rolt deze verder uit. Je zoekt passende aanbieders bij de behoeften. Je zult daarna ook de aanvraag van de leveranciersselectie begeleiden.
Dit is slechts een korte samenvatting, een uitgebreid profiel is aanwezig.
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een interimmer met ruimtelijke projectervaring bij gemeenten. Bij voorkeur heb je ook ervaring ogv duurzaamheid/isolatie etc. Affiniteit met het onderwerp is vanzelfsprekend wenselijk
Om goed in het team te passen ben je pragmatisch, open en no-nonsense.
Je bent gericht op ontwikkeling en samenwerking.
Graag reacties inclusief beschikbaarheid en tarief.