Onze opdrachtgever is een middelgrote gemeente in Noord-Holland met veel veranderingen die hebben plaatsgevonden de afgelopen jaren. Er zijn regionale verbanden opgestart en zaken opnieuw ingedeeld, zowel functioneel als procesmatig. Resultaat is een frisse en proactieve afdeling met veel interactie tussen de verschillende beleidsterreinen.
Momenteel zijn er een aantal punten ogv ondermijning welke aandacht behoeven. Echter, door de grote hoeveelheid werk binnen het team zorg & veiligheid heeft men nu een capaciteitstekort. Daarom is men momenteel op zoek naar een Interim Projectleider Ondermijning voor 16-20 uur pw voor minimaal 6 maanden. Een opbouw van de uren is mogelijk.
Functieomschrijving
Het beleid ogv ondermijning is goed ontwikkeld. Echter, door een aantal uitdagingen binnen de gemeente is er nu meer aandacht nodig voor ondermijning. Binnen dit project zul je overwegend projectmatige zaken oppakken die nu hoger op de agenda komen. Een aantal voorbeelden: je zult de aanpak woonfraude (zowel leegstand als spookbewoning) gaan opzetten, de aanpak van misstanden binnen de huisvesting van arbeidsmigranten (volgend op je advisering), je ontwikkelt het Informatiepunt Ondermijning verder uit etc.
Kortom, je neem de projectmatige werkzaamheden voor je rekening. Neem gerust contact op voor meer gedetailleerde informatie als dit je aanspreekt.
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een interimmer met ervaring bij gemeenten. Je beschikt over relevante project ervaring.
Je hebt een strategische blik maar hebt zeker ook een hands-on mentaliteit.
Je kunt op verschillende borden schaken met verschillende soorten mensen. Je netwerkt graag en combineert een strategische visie met een pragmatische inslag.