Onze opdrachtgever is een middelgrote gemeente in Zuid-Holland. De gemeente is momenteel erg in beweging door een gewijzigde structuur en herindeling van de werkzaamheden. Door de wijziging in organisatiestructuur is het momenteel gewenst om over te gaan tot harmonisering van het subsidiebeleid en de subsidiewerkzaamheden binnen het sociale domein. Hiervoor is men op zoek naar een Interim Subsidie Coördinator voor 20-24 uur pw.
Functieomschrijving
Momenteel zijn alle subsidie werkzaamheden binnen het team MO verdeeld over verschillende medewerkers; zowel accounthouders als beleidsmedewerkers. Processen en procedures zijn ook niet eenduidig waardoor er veel tijd en moeite verloren gaat. Bedoeling is om hier een lijn in te krijgen en dit op efficiënte en effectieve wijze te harmoniseren. Hiervoor doorloop je het gehele traject van inventarisatie tot het opzetten van nieuwe processen en procedures evenals de implementatie hiervan.
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een interimmer met subsidie ervaring bij gemeenten. Je bent in staat snel overzicht te krijgen en nieuwe effectievere processen en procedures op te lijnen. Je kunt goed werken in een omgeving die qua efficiency nog de nodige slagen moet maken en levert hierin graag je actieve bijdrage.
Je staat stevig in je schoenen en houdt van een veranderende omgeving. Je hebt een no-nonsense mentaliteit en kunt goed aarden in een organisatie die momenteel verder geoptimaliseerd wordt.
Graag reacties inclusief beschikbaarheid en tarief.