Onze opdrachtgever is een middelgrote gemeente in Zuid-Holland. Het is een gemeente waar momenteel veel veranderingen plaatsvinden, oa op het gebied van de organisatie-indeling, pilots, bijzondere projecten etc. Actieve, leuke gemeente met zeer uiteenlopende en progressieve ontwikkelingen.
De teamleider MO zal vanaf 1 maart met zwangerschapsverlof gaan voor 6 maanden. Voor deze positie is men momenteel op zoek naar een interim teammanager voor 24-28 uur per week.
Functieomschrijving
Het team bestaat uit 25-30 mensen verdeeld over de verschillende vakgebieden. Je geeft direct leiding aan alle medewerkers met alle P-taken die erbij horen. Los van de lopende zaken en groot aantal projecten, zal een deel van de werkzaamheden ook gericht zijn op meer samenhang creëren binnen het team. Er zullen een aantal teamontwikkelingen plaatsvinden en met sommige teamleden zal een persoonlijk ontwikkelingstraject worden opgestart om hun te helpen in hun ambitie-plannen.
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een interimmer met meerjarige gemeentelijke ervaring. Je hebt leidinggevende ervaring binnen het sociale domein. Je bent een integrale manager die op een coachende wijze leiding geeft. Politieke sensitiviteit is vanzelfsprekend.
Om goed in het team te passen beschik je over een no-nonsense mentaliteit en communiceer je open en direct.
Graag reacties inclusief beschikbaarheid en tarief.