Onze opdrachtgever is een middelgrote gemeente in Zuid-Holland. Het is een gemeente waar momenteel veel veranderingen plaatsvinden, oa op het gebied van de organisatie-indeling, pilots, bijzondere projecten etc. Actieve gemeente met zeer uiteenlopende en leuke ontwikkelingen.
De huidige teammanager Kabinet en Bestuurssecretariaat zoekt momenteel echter ondersteuning in de vorm van een interim Coördinator Kabinet voor 16-24 uur pw.
Functieomschrijving
Je ontlast de huidige teammanager door het kabinet voor je rekening te nemen en rapporteert aan haar.
Het kabinet speelt een grote rol in bijzondere gelegenheden, evenementen, ontvangsten en herdenkingen en bestaat uit 2 medewerkers. Feitelijk zul je meewerkend voorman zijn in je rol. Je coördineert alle werkzaamheden en adviseert ook burgemeester en wethouders is relevante aangelegenheden.
Je coördineert het hele proces rondom alle onderscheidingen. Kortom, alle kabinetszaken.
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een interimmer met relevante gemeentelijke projectervaring. Je bent representatief, kunt doorpakken, houdt van aansturen en coördineren. Je bent stress bestendig.
Graag reacties inclusief beschikbaarheid en tarief.