Onze opdrachtgever is een middelgrote gemeente in Zuid-Holland. Het is een gemeente waar momenteel veel veranderingen plaatsvinden, oa op het gebied van de organisatie-indeling, pilots, bijzondere projecten etc. Actieve gemeente met zeer uiteenlopende en complexe (her)ontwikkelingen.
Ook op het gebied van verduurzaming is men zeer actief en is het doel om in 2050 een klimaat neutrale stad te zijn. Hiervoor is een team in het leven geroepen dat inmiddels uit ongeveer 20 mensen bestaat met een gemêleerde samenstelling en nog steeds sterk groeiende is.
Momenteel is men op zoek naar een Kwartiermaker die gaat bouwen aan de uitvoeringsorganisatie van de duurzaamheid. Het gaat om een project van 24 uur pw voor minimaal 1 jaar.
Functieomschrijving
De gemeente heeft al een Servicepunt en een klein Energieloket. Deze zullen ook worden geïntegreerd in de uitvoeringsorganisatie die je zult gaan opbouwen. De uitvoeringsorganisatie wordt een samenwerkingsverband waarin loketmedewerkers, VvE- en energieadviseurs, communicatieadviseur, projectleiders en procesbegeleiders met elkaar samenwerken om de verschillende klantgroepen te ondersteunen en begeleiden.
Je zult ook marktpartijen selecteren die hierin kunnen ondersteunen. Verder valt bv ook te denken aan collectieven in het aanbod van zonnepanelen etc.
Dit is slechts een korte samenvatting, een uitgebreid profiel is aanwezig.
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een interimmer ervaring in het ruimtelijke domein van gemeenten. Bij voorkeur heb je ook ervaring ogv duurzaamheid/isolatie etc. Affiniteit met het onderwerp is vanzelfsprekend wenselijk
Om goed in het team te passen ben je pragmatisch, open en no-nonsense. Je bent een strateeg maar ook niet bang om met je voeten in de modder te staan.
Je bent gericht op ontwikkeling, samenwerking en verbinding.
Graag reacties inclusief beschikbaarheid en tarief.