Onze opdrachtgever is een middelgrote gemeente in Zuid-Holland. Het is een gemeente waar momenteel veel veranderingen plaatsvinden, oa op het gebied van de organisatie-indeling. Door het vertrek van de teammanager Wonen & EZ is men momenteel op zoek naar een interimmer. Het gaat hier om een project voor 24 uur per week voor minimaal de rest van het jaar. Een opbouw in de uren is bespreekbaar. Mogelijke kans op verlenging.
De organisatie is momenteel sterk in beweging en men kijkt momenteel naar een efficiëntere indeling van de teams. Hierdoor zal momenteel geen vaste medewerker op deze positie worden geworven. De gemeente heeft veel sociale woningbouw en voor haar grootte vrij forse bedrijventerreinen en economische activiteiten. Beide disciplines staat dus bij deze gemeente erg goed op de kaart.
Functieomschrijving
Je geeft direct leiding aan het team Wonen en Economische Zaken. Dit team bestaat uit 12 medewerkers. Het is een prima draaiend team zonder grote personele problemen. Je neemt de algehele dagelijkse leiding inclusief P&C cyclus, P-taken, bestuurlijke contacten etc. Verder denk je ook mee over de toekomstige positionering van het team binnen de organisatie.
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een interimmer met aantoonbare leidinggevende ervaring bij gemeenten. Het is een sterke pré als je ook ervaring hebt binnen het werkveld wonen en/of EZ. Om goed bij het team en binnen de gemeente te passen, heb je een sterke no-nonsense mentaliteit en combineer je strategisch inzicht met een pragmatische instelling.
Uitgebreide informatie is aanwezig dus neem gerust contact op; dit is een kort samenvatting van het project.
Graag reacties inclusief tarief en beschikbaarheid.