Onze opdrachtgever is middelgrote gemeente in Zuid-Holland. De afdeling Beheer, Vergunning & Handhaving bestaat momenteel uit ongeveer 40 medewerkers verdeeld over de verschillende disciplines. De afdeling is verdeeld in een drietal teams waaronder het team Vergunningen, toezicht en handhaving. Ivm het vertrek van de Coördinator is men momenteel op zoek naar een Interim Coördinator VHT voor de periode van minimaal 1 jaar. Voorkeur gaat uit naar 32 uur maar 24 uur is ook mogelijk. Opstarten ergens in januari (in overleg).
Functieomschrijving
Het team VTH bestaat momenteel een kleine 10 medewerkers verdeeld over de 3 disciplines. Als coördinator geef je direct leiding aan dit team. Dit team heeft een goede coaching en begeleiding nodig en heeft regelmatig de behoefte om vanuit de inhoud te klanken. Je maakt samen met de andere 2 coördinatoren onderdeel uit van het MT.
Kritisch meedenken over de bestaande processen en procedures wordt gewaardeerd. Verder met name de inhoudelijke, dagelijkse aansturing van het team.
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een interimmer met meerjarige gemeentelijke ervaring en ervaring ogv VHT. Als leidinggevende heb je een goed empathisch vermogen en weet je mensen te stimuleren. Je kunt goed aarden in een hectische en veranderende omgeving. Je hebt geen afwachtende houding maar neemt graag initiatieven. Je kunt goed plannen en organiseren. Je communiceert bij voorkeur open en direct.
Neem gerust contact op voor meer details.
Graag reacties inclusief beschikbaarheid en tarief.